Dowiedz się jak możemy Ci pomóc

Usługi

stomatologia to sztuka na której się znamy, key visual gierymski

Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu stomatologii rodzinnej, odtwórczej i kosmetycznej.

Stomatologia zachowawcza

Walka z próchnicą to nasza codzienność a naśladowanie natury to pasja. W Bueno Dental odtwarzamy ubytki w zębie przy pomocy estetycznych i funkcjonalnych wypełnień lub nakładów z materiałów kompozytowych, które posłużą na długo pacjentowi.

Endodoncja czyli leczenie kanałowe

Niestety ząb czasami jest już zbyt zniszczony lub zainfekowany i może powodować ból. Rozwiązaniem jest leczenie kanałowe, które jest ostatnia szansą aby zachować tak osłabionego zęba. W naszym gabinecie udzielamy pierwszej pomocy w przypadku bólu zęba i przeprowadzamy leczenie kanałowe w mikroskopie wg najwyższych standardów.

Protetyka i Implantoprotetyka

Mamy wiele rozwiązań dla zębów, których nam brakuje lub są bardzo osłabione. Licówki, korony, mosty, protezy, implanty – każdemu pacjentowi dokładnie wyjaśniamy jakie rozwiązanie możemy zastosować i wspólnie z pacjentem ustalamy plan który mu najbardziej odpowiada.

Stomatologia Dziecięca

Leczenie i adaptacja najmłodszych to bardzo ważne zadanie. Zęby mleczne są ważne dla prawidłowego rozwoju dziecka i należy o nie dbać i leczyć. Naszym zadaniem jest wprowadzić małego pacjenta w świat stomatologii bez nieprzyjemnych doświadczeń.

Chirurgia

Niestety czasami jest już za późno na ratunek dla zęba i trzeba się z nim pożegnać. Jeśli nie mamy już innych opcji leczenia to pomagamy podjąć ta trudną decyzje i bezboleśnie przeprowadzamy pacjenta przez cały zabieg usunięcia.

Dobre badanie to podstawa leczenia. Wcześnie wykryty problem (np. próchnica we wczesnym stadium, początki choroby przyzębia lub choroba okluzyjna) pozwalają nam znacznie ograniczyć lub opóźnić zakres zniszczeń i dużo łatwiej je naprawić.

Lepiej zapobiegać niż leczyć – zwłaszcza jeśli chodzi o problemy zębowe. Kumulujący się kamień i osad wokół zębów powoduje kaskadę problemów typu zapalenie dziąseł, nieprzyjemny zapach, próchnica czy utrata kości. Regularne przeglądy i profesjonalne czyszczenie zębów pozwala zachować piękny i zdrowy uśmiech.

Wypadki mogą się zdarzyć każdemu- ból zęba, uraz czy stan zapalny.  Nasz personel doskonale to rozumie i zawsze znajdziemy czas żeby pomóc pacjentowi z bólem.

Wybielanie pozwala nam uzyskać jaśniejsze zęby. Doradzimy czy lepiej wykonać jednorazowy zabieg w gabinecie czy stopniowo wybielać zęby w domu przy pomocy idealnie dopasowanych nakładek i preparatu.

Umów się na przegląd z omówieniem zdjęć
Zadbaj o swoje zęby
skaner wewnatrzustny urządzenie

Nowość – SKANER WEWNĄTRZUSTNY

Stomatologia bez wycisków!

Wygoda

Uwielbiamy nowe technologie, które nie tylko pomagają nam dostarczać coraz lepsze prace ale również podnoszą komfort naszych pacjentów.

Dokładność

Dlatego zainwestowaliśmy w skaner wewnatrzustny, który sprawia, że wizyta jest dużo bardziej przyjemna dla pacjentów a prace, które tworzymy są jeszcze bardziej dokładne.

Najważniejsze są dla nas: empatia dokładna diagnostyka najnowsze metody skuteczne leczenie świadomy pacjent profilaktyka